Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

NIP – 4. razred

Spoštovani učenec/učenka!

Znanje tujih jezikov je nedvomno eno tistih področij, ki je v modernem svetu izjemno cenjeno in iskano.

Zgodnje učenje tujih jezikov poteka spontano, nezavedno, skozi igro. Otrokom pomaga razviti samozavest in izgubiti strah pred govorjenjem pred drugimi. Poveča možnost koncentracije in izboljšuje slušno razumevanje. Prej ko pride otrok v stik s tujimi jeziki, lažje se bo kasneje na zavedni ravni učil še druge tuje jezike. Tuji jezik bo postal stalni spremljevalec v njegovem življenju.

Največja prednost zgodnjega učenja tujih jezikov je v razvoju otrokovih govornih sposobnosti.

Otroci imajo močno potrebo po govorjenju, jezika ne dojemajo kot učenje, temveč kot sredstvo za izražanje.

jeziki 1

KAKO POTEKA UČENJE TUJEGA JEZIKA V 4. RAZREDU?

Pouk poteka na sproščen in igriv način:

  • usvajanje jezika z rimami, pesmicami in izštevankami,
  • preko ugank, zgodb, ki spodbujajo otrokovo radovednost,
  • poudarek je na poslušanju in govoru: igra vlog, dialogi,…,
  • kombinacija z metodo CLIL: učenje tujega jezika s pomočjo vsebin drugih šolskih predmetov,
  • spoznavanje navad in običajev tuje govorečih držav,
  • učenje preko vseh čutil: preko slik, posnetkov, pesmic, preko vonjav, okušanja.

 

KDAJ IN KAKO?

Pouk tujega jezika poteka dvakrat tedensko, kar pomeni 70 ur v šolskem letu. Učenec / učenka se v pouk neobveznega drugega tujega jezika vključi prostovoljno. Ko se vanj vključi, ga obvezno obiskuje do konca tekočega šolskega leta. Znanje učencev se ocenjuje.

 

UČITELJI TUJIH JEZIKOV

Skip to content