Šolski otroški parlament
Letošnji OP, ki poteka pod geslom Razmere v družbi, smo na šoli izvedli v petek, 13. decembra.
Ob aktualnih družbenih razmerah se vsi sprašujemo, kaj lahko iz njih pridobimo pozitivnega in ustvarjalnega, kaj lahko dobro storimo zase in za druge, kako nam je kriza lahko izziv in v spodbudo za osebno rast. Po ugotovitvah Evropske komisije se človeška družba naglo spreminja spreminja: najbolj opazno na naslednjih področjih:
na področju dela,
družinskega življenja,
preseljevanj,
položaja žensk v družbi,
družbene mobilnosti – gibanja ter
stopnje revščine in neenakosti.
Spreminjajo se tudi vrednote, vse bolj prevladuje večkulturnost.
Dejavniki, ki bi lahko vplivali k še daljšemu in srečnejšemu življenju človeštva so: osveščanje državljana kot potrošnika, zaposlitvene možnosti, možnosti za izobraževanje, družbena mobilnost, družinsko življenje, enkost spolov, dostop do dobrega zdravja, kakovost življenja, migracije in etnične raznolikosti, državljanstvo prihodnosti, tehnološki napredek, pomen medijev.
O vsem tem smo razpravljali v dopoldanskih delavnicah, še pred tem pa smo se s pomembnimi življenjskimi spoznanji soočili v jutranjem pogovoru z dr. Dejanom Hozjanom, ki nam je spregovoril o vrednotah in pomenu prostovoljstva ter solidarnosti; mlajši učenci pa so se skozi gledališko predstavo srečali z drugačnostjo, ki na svojevrsten način bogati naš vsakdan.
Delo v devetih delavnicah so učenci, skupaj s strokovnimi delavci in gosti, nadgradili z novimi spoznanji in ugotovitvami, na koncu pa so oblikovali sklepe, ki so jih predstavili na šolskem otroškem parlamentu, v okviru katerega so v skupnost učencev šole bili sprejeti učenci 1. razredov.
VEČ SI LAHKO OGLEDATE TUDI NA NASLEDNJI POVEZAVI: