Delavnica: FOTOUČENJE, učenci 4. a, b-razreda
Z učenci 4. A in B-razreda smo izvedli delavnico na temo Fotoučenje v okviru programa Zmagujemo z vrednotami v modulu Znanje in modrost.
Namen
Učenci vidijo različne vidike učenja in spoznajo, kako učenje dojemajo njihovi sošolci.
Potek dela:
- Pogovor o učenju
- Kaj je učenje?
- Zakaj je potrebno neko učenje?
- Kakšno vrednost ima za nas?
- Zakaj nam služi? …
- Izvedba vaje: Kaj znam, kje sem se to naučil in sem na to ponosen?
- Izbira fotografij o znanju
Učenci iz nabora fotografij izberejo tisto, ki jih najbolj nagovori. Povedo, zakaj so jo izbrali, ima za njih sporočilo povezano z učenjem.
- Svojo fotografijo in sporočilo predstavijo sošolcem.
Delavnica je bila zelo zanimiva in poučna. Učenci so našli zanimiva sporočila o učenju. Posebej zanimiva je bila ugotovitev, da se učimo vsepovsod, ne samo v šoli npr. v naravi, v muzeju, na cesti v prometu, na sprehodu, s prijatelji, doma ….
Zapisala: Ana Petek, varuh etike in vrednot