Učenje učenja | |
Angleške urice | Spoznavanje angleščine preko iger in pravljic. |
Mojstri znanja | S poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z različnimi metodami dela kot so samostojno učenje, problemski pouk ipd. učenci stremijo k doseganju zahtevnejših učnih ciljev in se pripravljajo na tekmovanja. |
Slovenski znakovni jezik | Učenci se bodo naučili uporabljati slovenski znakovni jezik, mimiko obraza in krepiti spomin. Skozi uporabo slovenskega znakovnega jezika bodo odkrivali, kako si stvari najlažje zapomnijo. |
Kocka na kocko | Spodbujanje ustvarjalnosti, logičnega razmišljanja in sodelovanja med učenci skozi igro in gradnjo z LEGO gradniki. |
Kockica | Spodbujanje ustvarjalnosti, logičnega razmišljanja in sodelovanja med učenci skozi igro in gradnjo z LEGO gradniki. |
Kockica na kockico | Spodbujanje ustvarjalnosti, logičnega razmišljanja in sodelovanja med učenci skozi igro in gradnjo z LEGO gradniki. |
Učim se učiti | Razvoj učnih veščin, strategij za učinkovito učenje in spodbujanje samostojnosti pri učencih. |
Učimo se skupaj | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju, znanje dopolnjevali oz. ga nadgrajevali ter se pripravljali na različna šolska tekmovanja. |
Učim se naravoslovje | Utrjevanje in nadgrajevanje pridobljenega znanja pri predmetih BIO, KEM in NAR, ter priprava učencev na tekmovanja iz znanja BIO in KEM, ter priprava na Kviz o naravi in človeku. |
Logika in razvedrilna matematika | Učenci razvijajo logično mišljenje, prostorsko predstavljivost in se pripravljajo na tekmovanja. |
Matematični problemi | Učenci odpravljajo vrzeli v znanju in poglabljajo že pridobljeno znanje. Razvijajo znanja in veščine za raziskovalno delo in tekmovanja. |
Skupaj zmoremo več | Učenci bodo nadgradili naučeno znanje skupaj in dokazali, da zmorejo več. Posegali bomo po nalogah z višjimi taksonomskimi stopnjami. |
Vesela šola 1 | Učenci bodo spoznavali teme izven šolskega prostora, ki spodbujajo k raziskovanju in razumevanju sveta okoli sebe. |
Male sive celice | Razvoj učenčevih intelektualnih veščin, spodbujanje vedoželjnosti in učenja skozi zabavo. |
Potujem-raziskujem | Učenci nadgrajujejo svoje znanje, se pripravljajo na tekmovanje., lahko pa tudi zapolnijo vrzeli v znanju. |
Jezikovalnica | Učenci bodo ponovili, dopolnili, utrdili, nadgradili usvojeno znanje. |
Vesela šola 2 | Učenci se pripravljajo na tekmovanje iz Vesele šole (7., 8., 9. razred). Seznanjajo se s temami, ki so predpisane s strani organizatorja. Preko pogovora, branja in raziskovanja si širijo besedni zaklad, splošno razgledanost, spoznavajo aktualne svetovne in domače teme, bogatijo besedni zaklad v tujem jeziku, se urijo v rabi digitalne tehnologije. |
Znam za več | Učenci bodo ponovili, dopolnili, utrdili, nadgradili usvojeno znanje. |
Dejavnosti za vedoželjne | Priprava na tekovanja za učence od 1. – 3. razreda (Kenguru in Mehurčki). Priprava na Ekokviz (6., 7., 8. razred). Priprava na glasbeno tekmovanje učencev od 7. – 9. razreda. |
Vedoželjni | Ponovimo znane pojme in jih povezujemo v nova znanja. Rešujemo težje primere in se pripravljamo na tekmovanja. |
Berem in ustvarjam | Učenci bodo spoznali pravljico in ustvarjali na to temo. |
Bralko | Učenci bodo spoznali različne bralne učne strategije. |
Jeziikujemo | Učenci bodo ponovili, obnovili, utrdili, nadgradili usvojeno znanje. |
SLOplus | Učenci bodo ponovili, dopolnili, utrdili, nadgradili usvojeno znanje. |
Vaja dela mojstra | Učenci samostojno in prostovoljno delajo domače naloge, kjer si lahko pomagajo z ostalimi učenci. Učenci poznavajo strategije in veščine za uspešno učenje, razvijajo učne navade in odgovornost za svoje znanje in pomanjkljivosti v znanju. Učenci poslušajo ali berejo knjige in bralne liste, preštevajo in si urijo številske predstave. |
Z igro do znanja | Učenci izdelujejo in igrajo različne didaktične igre, preko katerih lahko nezavedno ponavljajo, utrjujejo ali tudi osvajajo novo znanje. |
Učim se sodelovati 1 | Navajanje na sodelovanje v skupini |
Vem za več | Utrjujemo pridobljeno znanje ter po potrebi dobimo še dodatno razlago snovi, ki je ne razumemo. |
Vadim za znanje | Pri Rap dejavnosti Vadim za znanje bomo z učenci od 3. razreda utrjevali pridobljeno snov že pri pouku. Učencem bom pri tej dejavnosti nudila tudi dodatno razloga za razumevanje učne snovi. |
Zmorem, znam | Nadgradnja pridobljenega znanja pri pouku za učence 1. razredov. |
Skupaj smo uspešni | Nadgradnja pridobljenega znanja pri pouku za učence 2. razredov. |
Šah | Učenci spoznajo igro šah – figure, pravila in se naučijo osnovnih potez |
Učim se kemije | |
Širim znanje | Pri dejavnosti Širim znanje bomo utrjevali pridobljeno snov, ter odpravljali vrzeli v znanju. Učenci bodo dobili tudi dodatno razlago za razumevanje učne snovi. |
Učim se z Lili in Binetom | Pri tej dejavnosti bomo utrjevali znanje in odpravljali vrzeli v znanju, učili se bomo učiti preko različnih IKT za učence 2. razreda. Pridobivali bodo pozitivno samopodobo, učili se bodo prejemati in dajati kritiko, čestitati za uspeh. |
Projekti iz FIZ in TEH | Med cilji je izpostavljeno razvijanje spretnosti in osvajanje naravoslovnih postopkov, kot so usmerjeno in načrtno opazovanje, primerjanje, merjenje, razvrščanje, urejanje, prirejanje, eksperimentiranje, opredelitev dejavnikov poskusov, napovedovanje, grafično prikazovanje ugotovitev, oblikovanje in branje preglednic ter grafov, sklepanje in povezovanje vzrokov s posledicami, vrednotenje in interpretacija, oblikovanje zaključkov. Svoje znanje bomo preverjali na tekmovanjih in srečanjih. |
Matematko | Učenci poglabljajo že pridobljeno znanje in odpravljajo vrzeli v znanju ter razvijajo znanja za tekmovanja. |