Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

DELAVNICA: Laži, takšne in drugačne, učenci 3. A. B-razreda

V okviru programa Etika in vrednote v vzgoji in izobraževanju smo z učenci 3. A in B-razreda  izvedli delavnico z naslovom Laži, takšne in drugačne.

Namen:

  • Učenci prepoznajo različne tipe laži in vedo, da lahko rušijo odnose tudi drobne laži ali prikrivanja, ki so na prvi pogled videti nedolžni.

Navodilo za delo:

  • Učenci na list papirja napišejo ali narišejo, kaj je laž in kaj resnica.
  • Vsak v enem stavku predstavi svoj izdelek.
  • Vprašamo jih, ali so vse laži enako hude. Iščemo primere za različno hude laži in jih pišemo na list papirja.
  • Ko smo končali z zbiranjem, poskusimo laži razporediti od najmanj hude do najbolj hude.
  • Pogovorimo se, zakaj tak vrstni red. Zakaj je določena laž najmanj huda in zakaj je določena najbolj huda?
  • Kakšen učinek ima laž?
  • Kaj bi bila res huda laž za vas? Kakšen učinek bi imela na vas? Kaj pa na tistega, ki bi jo izrekel?
  • Lastna izkušnja nedolžne laži, ki je bila namenjena njim in vas je prizadela ali pa ste vi z njo prizadeli nekoga drugega?

Preberemo zgodbico-slikanico Laž in njen ženin (Fran Milčinski)

Na list papirja zapišejo Zlagal sem se  in Nekdo mi je lagal in me prizadel.

Svoje zapise predstavijo sošolcem.

Delavnica je bila zelo poučna.

 Zapisala: Ana Petek, varuh etike in vrednot

Vsa polja so obvezna.

Skip to content