DELAVNICA: POGUM, 1. razred
Z učenci 1. razreda smo izvedli delavnico na temo Pogum, v okviru programa Etika in vrednote v vzgoji in izobraževanju v modulu Integriteta.
Namen:
- Učenci prepoznavajo različne vidike poguma in povedo, kaj zanje pomeni pogum
Navodilo za delo:
- Pogovor o pogumu
- Kaj je pogum?
- Kaj vam pomeni pogum?
- Učenci povedo vsaj eno stvar, kdaj so se počutili najbolj pogumne, kakšni so bili njihovi občutki?
- Pogum, da prosimo za ODPUŠČANJE, da priznamo svoj STRAH, da prosimo za POMOČ
- Pogumen si takrat, ko narediš stvari, ki so pomembne, čeprav te je strah
- Pošteno in pravično ravnamo kljub oviram, grožnjam in nevarnostim.
Po uvodnem pogovoru preberemo zgodbico-slikanico GOSKA LUČKA , sledi pogovor o prebranem in opis svojega dogodka, ko so učenci bili pogumni.
To narišejo na list papirja, ter predstavijo svojim sošolcem.
Misli učencev:
Učenci so povedali, da so se počutili zelo pogumne, ko so šli prvi dan v šolo, ko so obiskali zdravnika in zobozdravnika, ko so ostali doma kdaj sami, ko so šli v mrzlo vodo, čeprav so se bali…
Delavnica je bila zelo zanimiva in je spodbudila učence k razmišljanju.
Zapisala: Ana Petek, varuh Etike in vrednot