Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Mednarodni simpozij na OŠ Franceta Prešerna Črenšovci, 13. in 14. februar 2015

Na OŠ Franceta Prešerna Črenšovci smo 13. in 14. februarja 2015 pripravili že 8. mednarodni simpozij z naslovom Avtonomija dela v vidika posebnih potreb in nadarjenosti učencev.

Letošnja tema je dobesedno aktivirala vso Slovenijo, saj smo na simpoziju gostili 27 OŠ iz vseh slovenskih regij, 12 vrtcev, 3 fakultete, ZRSŠ, 6 društev, zasebnih zavodov, centrov ali šol s prilagojenim programom ter 6 srednjih šol iz Slovenije, Hrvaške in Srbije.

Letošnji simpozij je bil do sedaj najbolj množično obiskan – čez 160 udeležencev, od tega jih je bilo čez 70 z aktivno udeležbo. Na simpoziju so udeleženci lahko prisostvovali primerom dobre prakse v razredu z učenci, ki so jih pripravili strokovni delavci domače osnovne šole in vrtca. To so bili: Petra Cigan, Renata Žerdin, Matejka Koštric, Karmen Zadravec, Andreja Sever in Nataša Litrop.

Letos smo pripravili tudi nekaj novosti: tržnica dobre prakse sedmih vrtcev, konferenca Open space, sodelovanje staršev, razstava didaktičnega materiala in musical v nemškem jeziku.

Ostale so tudi naše že preverjene aktivnosti, od prikaza uspešne prakse z učenci v razredu, plenarna predavanja znanih strokovnjakov (dr. Mojce Juriševič, mag. Tanje Bezić, Marka Juhanta in Simone Levc), okrogla miza z znanimi osebnostmi (Darko Đurić, Robert Markoja, Igor Magdič, dr. Simona Rajtar, Matejka Koštric) ter predstavitve v skupinah.

Doživeli smo dva čudovita dneva druženja in strokovne izmenjave uspešne prakse. Simpozij je tudi letos uspel, kar potrjujejo številne pohvale in pozitivna razmišljanja mnogih udeležencev. Delo z učenci s posebnimi potrebami kot tudi z nadarjenimi učenci zahteva individualizirano in diferencirano delo v razredu, ki že prehaja v personalizacijo ter prilagajanja načinov dela, časa, fleksibilne organizacije ter zaupanja in povezanosti vseh, ki delajo z učenci. Med učno uspešnostjo in vzgojnim obnašanjem učencev obstaja velika povezanost. Če se učenec lahko dokaže in pokaže s pozitivnim ravnanjem, je delo z učenci s posebnimi potrebami tudi zelo pomembno za preventivno delovanje oziroma preprečevanje vzgojnih težav. Vsem sodelujočim predavateljem, moderatorjem, udeležencem okrogle mize, učencem in njihovim mentorjem, vsem sodelavcem in vsem, ki ste kakorkoli pripomogli k uspešnosti simpozija, se iskreno zahvaljujem in vas vabim, da se nam drugo leto pridružite.

mag. Marija Horvat, ravnateljica

 

Vsa polja so obvezna.

Skip to content