Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Simona Pajk – Pedagoška toplina kot najpomembnejša učiteljeva “tehnika”

»Pedagoška toplina kot najpomembnejša učiteljeva »tehnika«

/ ali »O tem zakaj ne potrebujemo negativnih ocen«/

 

POVZETEK REFERATA

Vsak učitelj bi moral v otroku videti in mu pomagati odkriti in razviti njegov potencial, ki je seveda odvisen od otrokovih sposobnosti in mnogih drugih dejavnikov, a vedno je! Učiteljevo najpomembnejše orodje za to ni nobena alternativna tehnika, pač pa pedagoška toplina!

V interesu šole in celotne družbe bi moralo biti, da iz šol ne izstopajo tako imenovani »luzerji« ali »osipniki«, ki šolo zapustijo – ali predčasno ali pa z velikim občutkom manjvrednosti, nepotrebnosti . So torej negativne ocene ali nasploh številčne ocene – smiselne?

Namesto z negativnimi ocenami in slabo samopodobo je treba otroke opremiti z odpornostjo, voljo in občutkom odgovornosti.

 

——————————————————————————————————

Simona Pajk

Waldorfska šola Ljubljana

Streliška 12

1000 Ljubljana

Gsm: 040 153 544

 

ŽIVLJENJEPIS

Simona Pajk, rojena 2.9.1965

Zaključila je Gimnazijo Jesenice – in štiri leta nosila priponko »I hate school«. Diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (mednarodni odnosi). Delala je v turizmu kot turistična vodnica za tuje goste in kasneje kot vodja operative. Potem je nekaj časa nadomeščala učiteljico na bolniškem dopustu in tam odkrila, da je poučevanje »njen poklic«.

Namesto dveh mesecev je ostala na šoli deset let. Odkrila je waldorfsko pedagogiko, opravila triletno specializacijo za waldorfsko učiteljico na Waldorfski šoli Ljubljana. Na isti šoli je sprejela izziv razredništva in tako je že sedmo leto skupaj z otroki, ki jih poučuje in vzgaja od prvega razreda. Delovala je v waldorfski iniciativi za odprtje waldorfskega vrtca na Gorenjskem. Po odprtju je vrtec eno leto vodila. Kasneje, ko so uspeli v Radovljici odpreti še šolo, je bila tri leta ravnateljica. Konsekutivno prevaja tuje predavatelje, ki so redni gostje šole. Vodi OŠ konferenco, je članica upravnega aktiva šole.

Na poti k razumevanju velike pomembnosti učiteljevega pristopa do učencev, sta ji pomagali tudi hčerki.

Skip to content