Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Učne težave zaradi slabše razvitih samoregulacijskih spretnosti

Značilnosti in prepoznavanje:

  • Težave ima že pri dejavnostih pred učenjem (s postavljanjem ciljev, ko se odloča o tem, kaj se želi naučiti, z izbiranjem učnih strategij, s prepričanji o lastni učinkovitosti / sposobnosti za učenje).
  • Ne aktivira predznanja.
  • Ne določi namena učenja.
  • Ni pozoren na zgradbo učne snovi.
  • Težave se kažejo pri dejavnostih med učenjem (težko se osredotoči na učno snov, njegovo učenje zmotijo razni moteči dejavniki, ne spremljajo samega sebe v procesu učenja., s čimer bi dobili povratne informacije o lastnem napredovanju.
  • Ne nadzoruje dogajanja v učni snovi (ali razume, kaj bere, ali je izgubil rdečo nit.)
  • Ne označuje neznanih besed.
  • Ne izpisuje določenih informacij.
  • Težave ima pri dejavnosti po učenju (le redko ali nikoli ne izpeljejo samovrednotenja, v katerem bi ocenil lasten dosežek glede na določene standarde ali cilje, pogosto pripisuje vzroke neuspeha svoji nesposobnosti, le redko svoj pristop v nadaljnjem učenju spreminjajo na podlagi napak.
  • Težave pri odgovarjanju na vprašanja pri učni snovi.
  • Ne zna poiskati in določiti bistvenih informacij.
  • Ne zna naredi povzetka snovi.
  • Ne zmore kritično ovrednotiti učne snovi (tvoriti sklepov, prepoznati stališč).
  • Ne zna brati grafičnih sporočil (zemljevidov, urnikov, tabel in grafov).
  • Ne ve, kako poiskati /določiti pomen novi, neznani besedi.
Skip to content