Značilnosti in prepoznavanje:
- Težave ima že pri dejavnostih pred učenjem (s postavljanjem ciljev, ko se odloča o tem, kaj se želi naučiti, z izbiranjem učnih strategij, s prepričanji o lastni učinkovitosti / sposobnosti za učenje).
- Ne aktivira predznanja.
- Ne določi namena učenja.
- Ni pozoren na zgradbo učne snovi.
- Težave se kažejo pri dejavnostih med učenjem (težko se osredotoči na učno snov, njegovo učenje zmotijo razni moteči dejavniki, ne spremljajo samega sebe v procesu učenja., s čimer bi dobili povratne informacije o lastnem napredovanju.
- Ne nadzoruje dogajanja v učni snovi (ali razume, kaj bere, ali je izgubil rdečo nit.)
- Ne označuje neznanih besed.
- Ne izpisuje določenih informacij.
- Težave ima pri dejavnosti po učenju (le redko ali nikoli ne izpeljejo samovrednotenja, v katerem bi ocenil lasten dosežek glede na določene standarde ali cilje, pogosto pripisuje vzroke neuspeha svoji nesposobnosti, le redko svoj pristop v nadaljnjem učenju spreminjajo na podlagi napak.
- Težave pri odgovarjanju na vprašanja pri učni snovi.
- Ne zna poiskati in določiti bistvenih informacij.
- Ne zna naredi povzetka snovi.
- Ne zmore kritično ovrednotiti učne snovi (tvoriti sklepov, prepoznati stališč).
- Ne zna brati grafičnih sporočil (zemljevidov, urnikov, tabel in grafov).
- Ne ve, kako poiskati /določiti pomen novi, neznani besedi.