Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

ŠOLSKI OTROŠKI PARLAMENT »ŠOLSKI SISTEMI«

 

Na šoli smo izvedli številne dejavnosti, ki sovpadale z letošnjo temo otroškega parlamenta „Šolski sistemi“, kjer so učenci na različne načine spoznavali raznolike vidike izobraževalnega sistema pri nas in v svetu. Namen dejavnosti je bil spodbuditi kritično razmišljanje, izražanje mnenj in predlaganje izboljšav v okviru šolskega sistema. Dejavnosti so potekale na različnih nivojih in v različnih sklopih – ugotovili smo, da se tema s podtemami dejansko prepleta z vsakodnevnim življenjem v šoli. Tako so učenci med drugim primerjali šolske sisteme po svetu in ugotavljali, da je naš, slovenski šolski sistem, dober. Razpravljali so o tem, kaj jim je v slovenskem šolskem sistemu všeč in kaj bi spremenili. Med predlogi za izboljšave so učenci predlagali: več projektnega in praktičnega dela, manj domačih nalog, brez ocenjevanja, večji poudarek naj bi bil na zdravju in dobrem počutju učencev, predvsem pa so izpostavili več učenja o vsakodnevnih veščinah (npr. finančna pismenost, kuhanje, šport, umetna inteligenca, robotika) ter več spodbujanja ustvarjalnosti in individualnega izražanja.

Učenci ugotavljajo, da: je naš šolski sistem je v primerjavi z nekaterimi drugimi po svetu zelo dober, saj vsem otrokom zagotavlja pravico do izobraževanja in dobre pogoje šolanja; da naj bi bil v prihodnje v šolah večji poudarek na praktičnih znanjih, vseživljenjskem učenju, zdravju, trajnostnem razvoju in (etični) digitalizaciji ter da je znanje ena najpomembnejših vrednot sodobnega časa, le z njim bomo lažje in bolje razumeli svet, kritično razmišljali in sprejemali dobre odločitve.

Predstavniki našega ŠOP se bodo udeležili medšolskega OP na Bistrici.

Vsa polja so obvezna.

Skip to content