Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

NARAVOSLOVNI DAN: Zdravje in okolje

 

»7. APRILA JE SVETOVNI DAN ZDRAVJA, KI LETOS POTEKA POD GESLOM »GRADIMO PRAVIČNEJŠI, BOLJ ZDRAV SVET«.

Epidemija COVID-19 je še posebej razgalila številne neenakosti v zdravju, ki smo jim priča tako v lokalnih okoljih kakor med številnimi državami po svetu. Nekateri ljudje lahko živijo bolj zdravo in imajo boljši dostop do zdravstvenih storitev kot drugi, kar je povezano predvsem z neenakimi okoliščinami v katerih se rodijo, rastejo, živijo, delajo in starajo. COVID-19 je močno prizadel vse države, vendar so ukrepi za obvladovanje pandemije še posebej prizadeli ranljive skupnosti, kar je pripeljalo do velikega trpljenja in prezgodnjih smrti, ki bi se jih dalo tudi preprečiti. Že leto dni trajajočo epidemijo korona virusa lahko označimo tudi kot obdobje dolgotrajnega stresa, ki je posledično močno zaznamovalo tudi duševno zdravje prebivalstva.«

Zato smo se na naši šoli odločili in pripravila naravoslovni dan Zdravje in okolje.

 

1. – 4. razred

Začetek dneva je bil namenjen spoznavanju strategij sproščanja kadar smo jezni, žalostni ali prestrašeni. Bolj natančno pa so učenci izvedli vajo meditacije in vadbo joge.

V nadaljevanju dne so spoznavali pomen zdrave prehrane in gibanja. Ogledali so si recepte za zdrav zajtrk in zaplesali ples Mice Mace.

Ker na naše sproščanje pozitivno vpliva skrb za domače živali so si ogledali posnetek Društva za zaščito živali Pomurja.

Za konec pa smo se lotili še skrbi za okolje s tem, da so učenci spoznali pravilno sortiranje in pomen sortiranja odpadkov, nato pa so izdelali nalepke za koše v domačem gospodinjstvu, ki jim bodo pomagale pri razvrščanju odpadkov.

Nekateri učenci pa so se nato lotili še čiščenja doma ali svoje bližnje okolice, pri čemer so jim pomagali tudi starši.

 

VIRI:

Svetovni dan zdravja 2021 (omra.si)

 

5. – 9. razred

 

NARAVOSLOVNI DAN: Zdravje in okolje

1. V okviru naravoslovnega dneva so si učenci ogledala predavanje Ane Žnidarič in v pisni obliki odgovorili na vprašanja iz vsebine filma.

 

Izdelki učencev:

 

2. Učenci so po navodilih izvajali vaje za zdravje in sprostitev.

 

3. Učenci so pozornost posvetili tudi zdravi prehrani in ob koncu dneva so kritično ocenili svoj jedilnik.

 

Vsa polja so obvezna.

Skip to content