DELAVNICA: Moja prijazna knjiga
Z učenci 4. B-razreda smo izvedli delavnico na temo Moja prijazna knjiga.
Namen:
- Povečati motivacijo učencev, da bi bili prijazni
- Prepoznavanje prijaznosti pri sebi in pri sošolcih
Navodilo za delo:
- Uvodni pogovor o prijaznosti. Kako prijaznost prepoznano pri sebi in drugih. Kako se počutimo, ko je bil kdo prijazen do nas in ko smo bili sami prijazni do drugih.
- Vsak učenec je dobil že izdelano knjižico. Na naslovno stran je napisal svoje ime in naslov Moja prijazna knjiga.
- Knjižice potem krožijo med sošolci in vsak za sošolca zapiše prijaznost, ki jo je bil deležen od njega.
Zapisi učencev:
- Hvala, da si mi povedala kaj je za domačo nalogo.
- Hvala ti, da me pozdraviš, ko pridem v razred.
- Draga E., ali sva lahko prijatelja?
- Hvala, da si z mano šla peš domov.
- Hvala ti, da si moja najboljša prijateljica, ki me zna potolažiti in je prijazna.
- Pri tebi mi je všeč, ker si prijazna in pozdravljaš.
- Hvala, da si mi posodila šolske potrebščine. To mi je pri tebi všeč.
- Hvala ti, da se družiš z mano.
- Hvala ti, da me včasih opozoriš, če kaj pozabim.
- Pri tebi mi je všeč, da si dober športnik in moj prijatelj.
- Hvala, da si igral z mano nogomet in mi stal ob strani.
- Želim si, da bi bila moja prijateljica. Hvala, da si prišla na mojo rojstnodnevno zabavo.
- Hvala ti, da me spodbujaš.
- Hvala ti, da si moja prijateljica. Lepo je biti v tvoji družbi.
- Pridna in prijazna. Hvala, ker mi pomagaš, ko sem v stiski.
- Všeč mi je, da mi pomagaš, pozdravljaš in si moja prijateljica. Hvala!
- Hvala ti, da si moja prijateljica. Lepo je biti v tvoji družbi.
- Hvaležen sem ti za pomoč pri domači nalogi.
- Hvala, ker me poslušaš in mi pomagaš pri domači nalogi.
- Hvala ti, da si me pomirila, ko sem bila jezna.
- Hvala, ker si moj sosed pri pouku. Zelo dobro se razumeva.
- Hvala ti, da ne motiš pouka in si prijazna do vseh sošolcev.
- Čestitam ti za dosežke v strelstvu.
Zapisala: Ana Petek, varuh etike in vrednot