Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Delavnica: VZTRAJNOST, učenci 5. A, B-razreda

Z učenci 5. A in B-razreda smo izvedli delavnico na temo VZTRAJNOST.

Namen:

Učenci skozi zgodbo spoznajo vztrajnost se osredotočijo na razmišljanje in prepoznavanje vztrajnosti pri sebi in drugih (sošolcih)

Potek dela:

  • Uvodni razgovor z učenci o VZTRAJNOSTI.

Vprašanja za pogovor:

  • Kaj je vztrajnost?
  • Zakaj je vztrajnost pomembna lastnost, pri čem jim pomaga?
  • Koliko so učenci vztrajni?
  • Kdaj so nazadnje bili zelo vztrajni? Kaj so delali?
  • Zgodba o vztrajnosti z naslovom VRTNAR

Po uvodnem razgovoru in branju zgodbe Vrtnar, učenci razmislijo o svojih dogodkih, ko so bili vztrajni. Na list zapišejo vsaj en dogodek, ko so bili vztrajni in niso odnehali in so na to ponosni. To predstavijo svojim sošolcem.

 

Misli učencev 5. A. B-razreda o VZTRAJNOSTI

  • Vztrajala sem pri šolskih tekmovanjih, pri preverjanju in ocenjevanju znanja, pri uresničitvi želja in ciljev v glasbeni šoli, pri učenju snovi pri šolskih predmetih, pri krosu. Na vse te vztrajnosti sem zelo ponosna in ko kaj dosežem, mi srce zaigra. Vztrajaj in zdrži do konca.
  • Vztrajala sem pri spretnosti vožnje s kolesom za kolesarski izpit. Ni in ni mi šlo, vendar sem še naprej vztrajala in izpit tudi uspešno opravila. Naučila sem se, da v vsakem primeru vztrajam do konca.
  • V septembru smo imeli jesenski kros. Na začetku sem bila bolj zadaj, potem sem pospešila in vztrajala do konca in bila med prvimi desetimi. Bila sem vesela in ponosna. To zame pomeni uspeh.
  • Vztrajala sem pri domači nalogi. Naredila sem jo kljub temu, da se mi ni več ljubilo. Bila sem vztrajna in ponosna, da mi je uspelo.
  • Vztrajala sem pri domači nalogi za slovenščino. Morala sem napisati pesmico, vendar nisem našla rim. Razmišljala sem in vztrajala in nastala je pesmica. Bila sem zelo vesela. Vztrajala sem tudi v glasbeni šoli, ko sem se morala note naučiti na pamet, pa mi v začetku ni šlo. Z vztrajnim delom sem se jih naučila na pamet. Vse to mi daje spodbudo, da bom vztrajna še naprej.
  • Pri igranju na harmoniko mi ena skladba ni šla. Vztrajal sem vsak dan in vadil tako dolgo, dokler je nisem znal zaigrati na pamet. Bil sem zelo vesel in srečen, da sem to skladbo končno znal zaigrati.
  • Vztrajala sem, ko sem se učila voziti z rolko. Nekaj krat sem padla, se pobrala in šla naprej. Na koncu mi je uspelo. Zdaj mi gre že precej dobro. Na to sem zelo ponosna.
  • Vztrajala sem na jesenskem krosu. Nisem mogla več teči, a sem vseeno vztrajala in prišla do cilja.
  • Bilo je na nogometnem turnirju. Nekaj časa je naše moštvo bilo slabše od nasprotnega. V borbenosti smo vztrajali do konca in zmagali. To me je spodbudilo, da se na vsaki tekmi borim do konca.
  • Ko se nisem hotela učiti, mi je mama rekla, da se moram. Res sem se začela učiti, vztrajala sem in dobila odlično oceno. Nisem hotela iti na trening, ker so me bolele noge, pa sem potem vseeno šla. Počutila sem se lepo, ker sem vztrajala, bilo mi je prijetno pri srcu. Bila sem ponosna nase.
  • Imela sem težave v glasbeni šoli, bila sem
  • vztrajna in vadila. Večkrat se mi ne ljubi učiti, ampak se učim. Pomembno je, da smo vztrajni in tako dosežemo svoj cilj.
  • Ko sem začela igrati violino, se mi ni ljubilo vaditi. Vendar sem kljub temu bila vztrajna in sem vadila. Sedaj sem vesela, da sem se naučila igrati.

 

Delavnica je bila zelo zanimiva in poučna.

 Zapisala: Ana Petek, varuh  Etike in vrednot

Vsa polja so obvezna.

Skip to content