Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Pozdrav iz CŠOD Trilobit

Prvi dan v CŠOD Trilobit

Ponedeljek, 25.  2. 2013

Z veliko pričakovanja smo se zjutraj ob 6.30 odpravili z avtobusom v Javorniški Rovt, v Dom Trilobit. Ko smo prispeli, smo se razgledovali po gorah, saj nam je bilo vse tuje, a hkrati tako čudovito. Nismo vajeni  takšnih vzpetin, pa tudi toliko snega ne. Najprej smo se udobno namestili v svoje sobe, nato pa smo si privoščili kosilo. Zatem smo se zbrali v večnamenski sobi, kjer nam je gospod Matej Božič razložil, kako bo potekala šola v naravi. Po kratkem predahu smo se odpravili do umetne plezalne stene, kjer smo skoraj vsi prišli do vrha. Naučili smo se tudi veslanja, saj smo se vozili  s kanuji po jezeru. Po večerji smo se ob akrobacijah inštruktorja Jožeta  družili s počitnikarji, ki bivajo v domu z nami.

Kornelija Zelko, 7. R

Torek, 26. 2. 2013

Zjutraj smo vstali ob 6.30, ob 7.30 smo imeli zajtrk. Zatem smo se zbrali v skupni sobi, kjer nam je g. Jože povedal nekaj o zgodovini in tehniki teka na smučeh. Po malici smo dobili  tekaške čevlje, smuči in palice, nato pa smo se odpravili na smučišče. Na smučišču je bilo noro dobro. Padla sem štiri ali pet krat, saj sem bila prvič na smučeh.  Po smučanju smo šli na kosilo.

Laura Sobočan, 7.r

Sreda, 27. 2. 2013

Ko je prišel tretji dan, smo se s prijatelji spet spustili po visokih strminah in smučinah. Učitelj Rok nam je najprej naredil progo za teke in že je bilo vse pripravljeno za nove snežne norčije. Že drugi dan sem vozil smuči Salamon in uporabljal Elanove palice. Znam že zelo dobro smučati, na kar sem zelo ponosen. Po tekih smo si privoščili daljši počitek, nato pa se je program nadaljeval s predstavitvijo načina ribolova, t. i. muharjenja. Učitelj Matej je pri  jezeru ujel tri postrvi. Današnji dan je bil kar naporen, zato se moramo spočiti za jutrišnje izzive. Hura! Se že veselim novih smučarskih podvigov.

Matjaž Tigeli, 7. r

Četrtek, 28. 2. 2013

Tudi danes, kot vsaki dan, smo se po zajtrku odpravili na smučišče. Z učiteljem Rokom smo našli novo progo, s še večjimi strminami, kjer je bilo res užitek smučati in izkusiti adrenalin. Veliko smo se nasmejali, predvsem izvirnim padcem, in naučili novih tehnik teka na smučeh. Po smučanju smo se odpravili na kosilo, nato pa na pohod do Zoisovega parka. Za nekaj časa smo se ustavili tudi pri zelo znanem Domu Pristava, kjer smo se kepali in odpočili. Ko smo se vračali, smo se še ustavili pri eni najstarejših hidroelektrarn, stari kar 105 let. Bilo je zelo zanimivo in poučno.

To je naš predzadnji dan in zelo smo žalostni, ker moramo jutri že domov. Spoznali smo nove prijatelje, se naučili tehnik teka na smučeh, skratka vsi se neizmerno zabavamo, zato bi bilo fino ostati še kakšen dan. Zvečer pa nas že čaka spoznavni večer, na katerem so bo vsaka soba predstavila. Deklice se bomo predstavile s pesmijo Macarena, fantje pa bodo povedali nekaj vicev. Tudi počitnikarji se bodo predstavili, in sicer bodo plesali Harlem Shake.