Učenci poučujemo učence
Učenki Nika in Katja sva izrazili željo, da bi učence 6. razreda učili matematiko. Učiteljica matematike Karmen Škafar je podprla najin predlog in skupaj smo izbrale temo. Šestošolce naj bi učili seštevanja in odštevanja kotov. Učenki sva se odločili, da bova temo delno predstavili v obliki power pointa. Sama priprava naju je zelo zabavala, še najpomembneje pa je bilo to, da sva istočasno ponovili lansko snov. Največje preglavice nama je povzročala računalniška postavitev enot (kotne minute, kotne sekunde). K uri sva povabili tudi ravnateljico, razredničarko in drugega učitelja matematike. Svoje znanje sva nato z veseljem delili s šestošolci, obenem pa sva se prepričali, da biti učitelj ni lahko. Kljub temeljitim pripravam in obilici vloženega truda si podobnih izkušenj s poučevanjem drugih učencev še želiva.
Nika Kustec in Katja Lutar, 7. razred
OŠ Franceta Prešerna Črenšovci
In še priložnostna pesem, ki je nastala ob tej najini izkušnji:
Matematična uganka
V soju luči skrivnostna plesalka,
ime njena še večja uganka.
V roki pa njeni velika pahljača,
na njej še večja palača.
Na palači matematične rezbarije
nas hitro odpeljejo v svet
matematične čarovnije.
Med vrtenjem pahljače
velikosti kotov
rišejo hiše naše domače.
Ko pa sestavita dva se kota,
nova nastane nam vsota.
Ko pahljača se čudežna zapre,
razlika števil se začne.
S skupnimi vrhovi in kraki
so koti sestavljeni,
nam, učencem, ki pravi postajamo učenjaki,
pa čudoviti mozaiki prikazani.
Kako preprosto naše je znanje:
enaka loka kotov obeh,
manjšega odštejemo od večjega,
matematika je tudi igranje!
Pahljača skrivnostne plesalke,
matematične šepetalke,
nam razkrila je skrivnosti
velike matematične uganke!
Nika Kustec, 7. r.