Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

DELAVNICA: Zlata knjižica, 3. a-razred

Z učenci 3. A-razreda smo izvedli delavnico Zlata knjižica.

 

Namen:

Učenci prepoznajo nekaj pozitivnih značilnosti svojih sošolcev in jih zapišejo. Gre za prepoznavanje in priznavanje različnosti. Vsak učenec pa dobi tudi vpogled, kako ga vidijo sošolci in tako gradi svojo identiteto.

 

Potek:

  • Pogovor o tem, kje smo dobri, kaj znamo, kakšno dobro lastnost imamo, kaj je za nas pomembno.
  • Vsak učenec v pripravljeno knjižico nariše naslovnico in napiše svoje ime. Naslovnica naj izraža tisto, kar je posamezniku pomembno, tisto v čemer je dober.
  • Vsak učenec zapiše svojemu sošolcu njegovo dobro lastnost, kaj rad počne, s čim jih je že razveselil in jim pomagal.
  • Knjižica posameznega učenca potuje tako dolgo, dokler vsi ne zapišejo svoje misli v knjižico.
  • V knjižico lahko še kaj narišejo.
  • Ko učenci dobijo nazaj svojo knjižico, jo pregledajo, preberejo in vsak naj pove, kako se počuti ob prebranem. Kaj je izvedel o sebi in kaj o drugih.

 

Povzetek vsebine v Zlati knjigi:

 

Učenci so drug drugemu zapisali:

  • Mitja ti si dober pri matematiki, si prijazen, najboljši si pa pri nogometu in teku. To pri tebi občudujemo in ti čestitamo.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Mitja! Sošolci in tudi jaz vidimo v tebi veliko različnih darov in talentov-izkoristi jih in z njimi naredi čim več dobrega zase in za cel svet. Bodi pogumen, vztrajen in odločen doseči čim več.

  • Tjaša ti zelo lepo bereš, si dobra prijateljica, rada se voziš s kolesom, lepo rišeš. To nam je pri tebi všeč.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Tjaša! Sošolci te cenijo kot dobro prijateljico, saj jim rada kaj posodiš, pomagaš, jih upoštevaš. To so lepe lastnosti! Želim ti, da greš vsak dan pogumno v šolo in novim dogodivščinam naproti.

  • Nika ti zelo lepo bereš, dobra si pri računanju, si prijazna, lepo poješ, igraš na klarinet, dobra deklamatorka, se rada smejiš, si uspešna v šoli. Čestitke in pohvale.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Nika! Si umirjena in prijazna učenka z velikim srcem, saj rada z vsemi deliš svoje stvari. To lastnost občudujem pri tebi. Všeč pa mi je tudi tvoj talent nastopanja-izkoristi ga! Le pogumno naprej!

  • Domen ti si vedno vesel, srečen in imaš rad naše vesolje, najboljši prijatelj, dober si pri matematiki, branju, pri športu, rad nastopaš, dober si v bordanju in vožnji s skirojem.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Domen! Si ustvarjalen učenec, z veliko sposobnostmi, ki se jih potrudi čim bolj izkoristiti. Ne pozabi pa, da se veliko novega in zanimivega skriva prav v knjigah-te naj bodo tvoje dobre prijateljice. Ceni jih, tako kot mi vsi cenimo tebe.

  • Nuša ti si zelo uspešna v šoli, lepo poješ, igraš na klavir, si najboljša prijateljica, si prijazna, dobra si v športu, matematiki, slovenščini. Takšne uspehe ti želimo še naprej.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Nuša! Včasih kar žariš od želje po uspehu in se zato trudiš in ustvarjaš. Všeč mi je tvoje ustvarjanje zgodbic, ki kaže na to, da so knjige tvoje dobre prijateljice. Naj tako ostane tudi v bodoče!

  • Niko ti si dober v plesu, dobro igraš nogomet, lepo rišeš, hitro tečeš, se rad smejiš. Čestitke za ustvarjalne plesne korake.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Niko! Si razposajen, navihan, igriv učenec, ki sošolce rad spravljaš v smeh in dobro voljo. Si sposoben, veliko bolj, kot včasih sam verjameš! Potrudi se in izkoristi šolski čas, da se čim več naučiš in to tudi pokažeš! Le pogumno.

  • Tjaša G. ti si prijazna in rada pomagaš, dobra si v deklamiranju pesmic, si dobra v športu in petju, lepo pišeš, rišeš in bereš, igraš klavir in kitaro.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Tjaša! V življenju ceniš lepoto, urejenost, ustvarjanje nakita, lepih stvari. Izkoristi ta svoj talent, s katerim boš lahko razveselila mnoge ljudi.

  • Albertina ti znaš biti prijazna, dobra si v športu, hitro tečeš, si lepe temne polti, nekoliko drugačna, imamo te radi.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Albertina! Vidim te kot sposobno učenko-a žal se premalo trudiš, da bi bila še boljša. Potrudi se, postavi si cilj in se ga trudi doseči.

  • Štefan ti si zelo dober pri nogometu, hitro tečeš, najboljši si pri športu nasploh, rad se voziš s kolesom, včasih znaš biti priden in prijazen, si dober prijatelj.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Štefan! V tebi vidim sposobnega učenca, ki se rad druži s sošolci. Žal si premalo vztrajen-potrudi se, bodi dober in prijazen in izkoristi pomoč, ki ti jo nudimo.

  • Alja si dobra v teku in pri igri med dvema ognjema, dobra prijateljica, dobra si pri glasbi, rada poješ, trudiš se brati čim boljše, kar je odlično, se rada voziš s kolesom.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Alja! Si pogumno dekle, velikokrat brez strahu spoznavaš nove stvari. To je lepo! Želim ti, da se v življenju potrudiš in da izpolniš želje in pričakovanja sebe in ljudi okrog tebe.

  • Saša ti si dobra pri glasbi, matematiki, si prijazna, dobra prijateljica, imaš zelo dobre ocene, lepo rišeš, zelo dobro bereš, zato ti pri branju želimo veliko užitkov.

Učiteljica razredničarka je zapisala: Saša! V življenju so pomembne dobrota, poštenost, prijaznost. Tudi ti se še naprej trudi biti takšna, pa boš srečna in obkrožena s prijatelji.

 

Učenci so bili zelo veseli zapisov, ki so jih prebrali v svoji knjižici. Ocenili so, da je bila delavnica zelo koristna in poučna.

 

Zapisala: Ana Petek, varuh etike in vrednot

 

Vsa polja so obvezna.

Skip to content