DELAVNICA: Podobni in različni, 2. b-razred
Z učenci 2. B-razreda smo izvedli delavnico Podobni in različni.
Namen:
Učenci prepoznajo nekaj skupnih značilnosti med sošolci in hkrati doživijo raznolikost posameznikov.
Potek:
- Vsak učenec dobi list papirja.
- Na sredino lista napiše svoje ime in ga okrasi.
- Okrog imena nariše stvari (predmete, dejavnosti, ljudi), ki jih ima rad in mu veliko pomenijo. Lahko tudi kaj zapišejo.
- Potem učenci na kratko predstavijo, kaj so narisali in napisali.
Po predstavitvi se pogovorijo:
- V čem so si podobni?
- Kaj je všeč večini?
- Kaj je všeč le posameznikom?
- So bolj podobni ali različni?
- Kako bi bilo, če bi vsi imeli enak izbor?
Misli učencev:
- Podobni smo si, da imamo nekoga radi,
- bi radi igrali kak glasbeni inštrument,
- radi imamo živali,
- radi se igramo zunaj,
- radi imamo svojo družino, prijatelje,
- radi beremo,
- smo radovedni.
- Različni pa smo si po velikosti,
- eni smo dečki, drugi deklice,
- učenju snovi pri šolskih predmetih…..
Lahko bi zaključili, da nas podobnost in različnost bogatita in zato je svet okoli nas bolj zanimiv in pisan.
Zapisala: Ana Petek, varuh etike in vrednot