Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

DELAVNICA: Šolska kultura, člani ŠSU in ŠOP

V okviru projekta Etika in vrednote v vzgoji in izobraževanju smo s člani ŠSU in ŠOP od 4. do 9. razreda izvedli delavnico na temo Šolska kultura.
Namen delavnice je bil, da učenci opišejo šolsko kulturo tako, kot jo dojemajo.
Sistematično so pregledali vrednote šolske kulture na področju znanja, pomoči, odnosov in materialnih dobrin. Izdelali so tudi piramido vrednot oz. šolske kulture.

Ugotovitve:
• Najvišje so v piramidi vrednot šolske kulture zaznave na področju ZNANJA in MATERIALNIH POGOJEV. Na lestvici od 1 do 10 so dali oceno 9.
Povedali so, da je na šoli znanje velika vrednota in prav tako prizadevanja za osvajanje kvalitetnaga znanja. Glede materialnih pogojev na šoli pa ocenjujejo, da si šola zelo prizadeva za izboljšanje le-teh tako znotraj kot zunaj. Povedali so še, da z dobrimi materialnimi pogoji v razredu učitelji imajo možnost učencem popestriti pouk in da nista na razpolago samo tabla in kreda.
• Na drugo mesto so razvrstili POMOČ. Na lestvici so jo ocenili z 8. Povedali so, da je na šoli vzpostavljen sistem pomoči med učenci, učitelji in tudi starši.
• Na tretjem mestu so zaznali ODNOSE. Na lestvici so jih ocenili z oceno 7. Menijo, da je na tem področju še veliko možnosti za sodelovanje. Povedali so, da si večina na šoli prizadeva za kvalitetne odnose, vendar je nekaj posameznikov, ki vse to večkrat rušijo.
Delavnica je bila zelo ustvarjalna in kreativna. Učenci so prišli do pomembnih ugotovitev, ki nam bodo služile v bodoče za načrtovanje dela.

Ana Petek, svetovalna delavka, varuh etike in vrednot

Vsa polja so obvezna.

Skip to content