Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Projekt Popestrimo šolo

glava_popestrimo

OBVESTILO

 

Spoštovani starši, učenci!

 

V okviru projekta Popestrimo šolo 2015, bomo nadaljevali z izvajanjem obšolskih aktivnosti, v katere se bodo lahko vključevali učenci. Aktivnosti bodo potekale po ali pred poukom, za točen dan in uro se bomo dogovorili z učenci, ki se bodo na posamezno aktivnost prijavili. Vsak učenec se lahko prijavi na več aktivnosti. Prijavnice je potrebno vrniti do 8. 1. 2015.

 

 

Ponujamo sledeče aktivnosti:

  • Učenje = Zabava

Namen aktivnosti je izboljšanje učnih navad in s tem učnega uspeha, povečati motivacijo za šolsko delo in opravljanje domačih nalog. Aktivnost bo potekala pred poukom, v času prostih ur ter po pouku. Pomoč se jim bo nudila pri predmetih, kateri jim delajo težave (matematika, slovenščina, tuji jeziki, zgodovina, geografija, biologija, kemija, …).

  • Učimo se učenja

Podaktivnost je namenjena učencem od petega do devetega razreda. Spoznali bodo učne strategije in metode učenja. Seznanili se bodo s strategijami iskanja, zbiranja, organiziranja in ovrednotenja informacij, pomembnih za razumevanje in reševanje problemov.

  • Jezikajmo skupaj!

Namen podaktivnosti je odpravljanje težav na področju branja, zmanjševanje različnih učnih težav in s tem izboljšanje učnega uspeha, spodbujanje sporazumevanja v materinem jeziku, izboljšanje bralne pismenosti. V okviru te podaktivnosti se bodo učenci pripravljali tudi na nacionalno preverjanje znanja iz slovenskega jezika.

  • Pravljični svet

Namen podaktivnosti je postopno uvajanje in omogočanje prijetnih izkušenj s potovanjem v svet pravljic in književno-vzgojno dejavnost, spodbujati razvojne zmožnosti ob slikanici in z igro vlog, razvijanje in spodbujanje odnosa do knjig in bralne kulture, spoznavanje bogatega spektra dobrih starih in sodobnih pravljic.

  • Izbiram si poklic

Namen podaktivnosti je spoznavanje različnih poklicev in kompetenc za opravljanje določenega poklica. Spoznavali bodo lastne interese, potek izobraževanja, katera znanja in spretnosti morajo pridobiti, psihofizične sposobnosti, kakšne so možnosti zaposlovanja ipd. Učenci se bodo učili iskati informacije tudi s pomočjo spletnih medijev, obiskali bodo domače strokovnjake in tako pobližje spoznali določen poklic.

  • Veselo gledališče

Učenci bodo skozi oglede gledaliških in lutkovnih predstav spoznavali delo gledaliških igralcev, odkrivali bodo elemente, ki gradijo gledališko predstavo, se učili javnega nastopanja in igre vlog ter poigravanja z domišljijo. Učenci bodo razširili literarno predlogo in tako s pomočjo mentorja sestavili in napisali lutkovno ali gledališko igro.

  • Šolska in vrstniška mediacija

Učenci se bodo skozi pravljice, zgodbe, igro vlog, pantomimo, socialne igre ipd. poglobili in učili o pomenu čustev – kako izraziti in ubesediti svoja čustva na konstruktiven način -, o drugačnosti, kako razumeti stališča drugih, kako pozorno poslušati, povzemati, izražati želje in potrebe, seznanili se bodo z različnimi načini reševanja sporov ali konfliktov ipd.

  • Z računalnikom v svet

Dejavnost je namenjena učencem, ki želijo razširiti in utrditi svoje znanje računalništva. Pri dejavnosti bodo spoznali delo z računalnikom, učili se bodo osnov dela s programom Word, Excel, PowerPoint in Publisher, xMind, Toondoo.

  • Odkrivam Evropo

Učenci predmetne stopnje bodo preko različnih medijev in z različnimi učnimi strategijami spoznavali kulturne, geografske, zgodovinske, gospodarske in turistične značilnosti in raznolikosti držav Evropske unije.

  • Jaz, novinar

Podaktivnost je namenjena nadarjenim učencem, ki bodo zbirali gradiva o aktualnem dogajanju na šoli, ustvarjali lastne zapise o izvedenih podaktivnostih v okviru projekta, le-te pa nato objavljali na šolski spletni strani, v lokalnem časopisu ipd. Obiskali bodo časopisno hišo, radijsko in televizijsko postajo.

  • EKO je zakon

Učenci se bodo v prvi vrsti rokovali s pravilnim ločevanjem in ravnanjem z odpadki, obiskali bodo eko kmetijo in ekološki vrt ter se pobližje seznanili z doma narejenimi eko izdelki, v eko ustvarjalnih delavnicah bodo pridelovali naravno kozmetiko in izdelovali eko darila, seznanili se bodo z recikliranjem in eko vozili, katera bodo tudi preizkušali.

  • Več znam, več veljam

Podaktivnost je namenjena učencem predmetne stopnje. Učenci bodo spoznavali vsebine in poglabljali znanja iz različnih predmetnih področij – geografija, zgodovina, biologija, slovenščina, umetnost, matematika, kemija, …

  • Migajmo skupaj!

Namen podaktivnosti je izboljšanje motorike in orientacije v prostoru, spodbujanje plesno gibalne ustvarjalnosti. Učenci preko gibanja spoznavajo elementarne igre tako, da plezajo, hodijo, tekajo, poskakujejo, plešejo ipd.

 

 

Aktivnosti, ki se bodo izvajale med počitnicami:

  • ČIRA ČARA

Dejavnost je namenjena učencem od 1. do 5. razreda, ki v počitniškem času potrebujejo varstvo. Spodbujali bomo učence k razvijanju socialnih veščin, ustvarjalnosti, krepili prijateljske vezi in jih animirali na različne načine.

  • Kuharske čarovnije

Pri podaktivnosti se bodo učenci seznanili z zdravo prehranjevalno piramido, z različnimi načini priprave hrane, s prehranjevalnimi navadami različnih kultur in pomembnostjo zdrave prehrane za zdravo in dolgo življenje. Preizkušali se bodo v pripravi raznolikih jedi – tudi s pomočjo praktičnih nasvetov poklicnega kuharja.

  • Mi športamo

Pri podaktivnosti bomo učence spodbudili k preživljanju zdravega načina življenja in krepitvi telesne zmogljivosti, ki so potrebne za njihovo zdravo rast in razvoj. Skozi različne športne aktivnosti bodo učenci pridobivali na moči, kondiciji, spretnosti in tako zadovoljili potrebo po gibanju.

  • Prostovoljčki

Namen aktivnosti je spoznavanje pomena prostovoljske aktivnosti, še posebej na socialnem in okoljskem področju ter dvig zavesti o koristnosti in pomembnosti prostovoljstva. Na ta način bomo tako učence spodbujali k solidarnosti med generacijami, ki predvsem pripomore k razvijanju vrednot in k napredku družbe.

  • Kreativen.sem

Učence želimo navajati na literarno, likovno, plesno, glasbeno ustvarjalnost in uporabo le-teh v vsakdanjem življenju, na samostojno reševanje problemov. Izdelke bodo razstavili, se z njimi predstavili, okrasili panoje in skrbeli za okrasitev šole ob različnih priložnostih.

  • Tabori za radovedneže

V okviru podaktivnosti je namen učencem ponuditi različne oblike pouka v naravi. Skozi dejavnosti – orientacijske igre, igre brez meja, štafete, animacijske igre, karaoke, peka kruha in petje okoli tabornega ognja, igre in mini delavnice na izbrano temo, … – bodo učenci na zabaven način razvijali svojo iznajdljivost, kreativnost, prilagodljivost, samostojnost, timsko delovanje.

 

 

Izvajalci:                                                                                            Ravnateljica:

Laura Horvat                                                                                mag. Marija Horvat

Andreja Sever

Vsa polja so obvezna.

Skip to content