Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Predstavitve dobre prakse – povzetki učnih ur

VRTEC

Povzetek dejavnosti v oddelku 4-6 let (2)

Število otrok: 18

Vzgojiteljici: Petra Smej in Renata Žerdin

KULTURA

V oddelku bomo prikazali dejavnost na temo kultura, ki je februarski tematski sklop. Izhodišče je spoznavanje Slovenije in njenih simbolov, elementi formativnega spremljanja (učenje otrok od otrok, evalvacija, delo v manjših skupinah ).  Otroci bodo v skupinah spoznavali Slovenijo preko iger, gibanja, zemljevida, literature …

 

 

 

ŠOLA

Učiteljica: Majda Ladič

Razred: 7.

Predmet: Zgodovina, učilnica 36

Učni sklop: Antična Grčija

Tema: Antična grška kultura

Učenci bodo v skupinah izvedli pomemben korak FS- “Vprašanja v podporo učenju”. Z vprašanji učenec usvoji določen cilj oz. udejanji namen učenja. Vsaka skupina bo iz besedila zapisala pet vprašanj na različni taksonomski stopnji in jih zamenjala z drugo skupino, ki bo na vprašanja odgovorila. Sledilo bo poročanje in vrstniško vrednotenje. Ob koncu  izvedemo še kratko evalvacijo učne ure.

 

Učiteljici: Jelka Pal in Karmen Škafar

Razred: 9.

Predmet: Biologija, matematika, učilnica 29

Kako deluje naravni izbor? (učni sklop Evolucija)

Medpredmetno sodelovanje: biologija – matematika

Učenci bodo z izvedbo  vaje  »Naravni izbor na primeru metulja brezovega pedica spoznali in razumeli, kako deluje naravni izbor. Procese, ki potekajo v naravi,  bodo prikazali na poenostavljen način. Na podlagi dobljenih rezultatov, zapisanih v tabele, bodo s pomočjo enačbe izračunali delež svetlih in temnih metuljev v navedenih razmerah ter zbrane podatke grafično prikazali  s stolpičnimi diagrami. Na koncu vaje bodo zapisali ugotovitve in sklepe.

Učiteljica: Nataša Novak

Predmet: Angleščina

Razred: 8.

Naslov učne ure: Utrjevanje prvega pogojnika

Učenci bodo s pomočjo e-listovnika po korakih formativnega spremljanja ponovili in utrdili rabo prvega pogojnika (First conditional). Najprej bodo preverili svoje predznanje, postavili cilje in določili strategije za dosego ciljev. Nato bodo s spletnimi vajami utrjevali rabo in tvorbo prvega pogojnika, ocenili svoj napredek in podali sošolcu povratno informacijo o njegovem napredku. Na koncu bodo napisali samoevalvacijo dela. Vse bodo sproti beležili v e-listovniku, kamor bodo dodajali tudi dokaze o svojem delu in napredku.

Učiteljica: mag. Sonja Gjerkeš Ščančar

Razred: 4. b

Predmet: Razredna ura

Naslov učne ure: Čustvena pismenost

Opis ure: Z učenci bomo v delavnici prikazali kako se učimo prepoznavati različna čustva in jih ubesediti.

 

Učiteljica: Romana Glavač

Razred: 1.

Predmet: Slovenščina

Maček Muri – poustvarjanje

Snov: Poustvarjanje po pravljici Maček Muri

Učna ura književnosti pri pouku slovenskega jezika v prvem razredu. Pri učni uri bomo potovali skozi Mačje mesto, se spomnili junakov pravljice in poustvarjali na temo Družina mačka Murija in muce Mace.

 

Učiteljica: Karmen Zadravec

Razred: 2.

Naslov učne ure za predstavitev na simpoziju v 2. razredu: Števila do 100, ponavljanje in utrjevanje.

Kratka predstavitev ure: Učenci bodo z aktivnimi metodami dela ponovili in utrdili štetje, branje, prepoznavanje in zapis števil do sto.

 

Učiteljica: Gabrijela Novak

razred: 3. a – ČAS ZA POŠTEVANKO

Osnovna misel te ure matematike je, da učenci v parih sodelujejo v različnih igrah, ob katerih ponavljajo in utrjujejo znanje poštevanke.

Potek vaje:

  • Učenci imajo na različnih mestih v učilnici na voljo več različnih iger z nalogami množenja in deljenja do 100, npr. računski tenis, po kamnih čez potok, po kostanj v žerjavico, E-poštevanka, domine, spomin, črni Peter, kockanje …
  • Učiteljica pojasnim cilje posamezne dejavnosti in načine vrednotenja.
  • Na steno pritrdim velik plakat, na katerem je razpredelnica z naslovi iger v stolpcih in imeni učencev v vrsticah. Vsak učenec pa dobi tudi svoj list s seznamom vseh nalog. Dosežek posamezne igre zapiše učenec hkrati v razpredelnico in na svoj list, ter ga pokaže učiteljici, ki dosežek ovrednoti.
  • Naloge učenci rešujejo v poljubnem vrstnem redu. Učiteljica krožim med njimi, jih nadzorujem, sprašujem, spodbujam, po potrebi usmerim k drugi nalogi.

Ob tej dejavnosti učenci vadijo različne spretnosti: upravljanje časa, delovanje v različnih učnih stilih, samostojno napredovanje od ene k drugi nalogi, vztrajanje pri posamezni nalogi, sprejemanje odločitev, pravičnost. Učenci imajo tako priložnost do določene mere nadzorovati in vrednotiti svoj napredek in učenje, saj sami oz. v dogovoru s sošolcem izbirajo vrstni red nalog in hitrost dela.

 

Učiteljica: Nataša Čeh

Razred: 4. a

Naslov učne ure je Slovenska Ljudska pravljica: Lisica pomaga najti čudežno zdravilo

Učenci bodo brali pravljico v skupinah po delih, nato bodo pa med seboj poročali kaj so prebrali in tako bodo dobili celotno pravljico.

 

Učitelj: Elvir Denić

Razred: 5. b

Naslov učne ure je Jedilni list za človeka.

Z učenci bomo skozi igro in skupinsko delo izvedli uvodno uro v nov tematski sklop. Spoznavali bodo, kakšen je pomen hrane, ki jo vsak dan uživamo, kako je sestavljena in kakšno vrsto hrane moramo uživati, da bomo zdravi.

Skip to content