VRTEC
Povzetek dejavnosti v oddelku 4-6 let (2)
Število otrok: 18
Vzgojiteljici: Petra Smej in Renata Žerdin
KULTURA
V oddelku bomo prikazali dejavnost na temo kultura, ki je februarski tematski sklop. Izhodišče je spoznavanje Slovenije in njenih simbolov, elementi formativnega spremljanja (učenje otrok od otrok, evalvacija, delo v manjših skupinah ). Otroci bodo v skupinah spoznavali Slovenijo preko iger, gibanja, zemljevida, literature …
ŠOLA
Učiteljica: Majda Ladič
Razred: 7.
Predmet: Zgodovina, učilnica 36
Učni sklop: Antična Grčija
Tema: Antična grška kultura
Učenci bodo v skupinah izvedli pomemben korak FS- “Vprašanja v podporo učenju”. Z vprašanji učenec usvoji določen cilj oz. udejanji namen učenja. Vsaka skupina bo iz besedila zapisala pet vprašanj na različni taksonomski stopnji in jih zamenjala z drugo skupino, ki bo na vprašanja odgovorila. Sledilo bo poročanje in vrstniško vrednotenje. Ob koncu izvedemo še kratko evalvacijo učne ure.
Učiteljici: Jelka Pal in Karmen Škafar
Razred: 9.
Predmet: Biologija, matematika, učilnica 29
Kako deluje naravni izbor? (učni sklop Evolucija)
Medpredmetno sodelovanje: biologija – matematika
Učenci bodo z izvedbo vaje »Naravni izbor na primeru metulja brezovega pedica spoznali in razumeli, kako deluje naravni izbor. Procese, ki potekajo v naravi, bodo prikazali na poenostavljen način. Na podlagi dobljenih rezultatov, zapisanih v tabele, bodo s pomočjo enačbe izračunali delež svetlih in temnih metuljev v navedenih razmerah ter zbrane podatke grafično prikazali s stolpičnimi diagrami. Na koncu vaje bodo zapisali ugotovitve in sklepe.
–
Učiteljica: Nataša Novak
Predmet: Angleščina
Razred: 8.
Naslov učne ure: Utrjevanje prvega pogojnika
Učenci bodo s pomočjo e-listovnika po korakih formativnega spremljanja ponovili in utrdili rabo prvega pogojnika (First conditional). Najprej bodo preverili svoje predznanje, postavili cilje in določili strategije za dosego ciljev. Nato bodo s spletnimi vajami utrjevali rabo in tvorbo prvega pogojnika, ocenili svoj napredek in podali sošolcu povratno informacijo o njegovem napredku. Na koncu bodo napisali samoevalvacijo dela. Vse bodo sproti beležili v e-listovniku, kamor bodo dodajali tudi dokaze o svojem delu in napredku.
–
Učiteljica: mag. Sonja Gjerkeš Ščančar
Razred: 4. b
Predmet: Razredna ura
Naslov učne ure: Čustvena pismenost
Opis ure: Z učenci bomo v delavnici prikazali kako se učimo prepoznavati različna čustva in jih ubesediti.
Učiteljica: Romana Glavač
Razred: 1.
Predmet: Slovenščina
Maček Muri – poustvarjanje
Snov: Poustvarjanje po pravljici Maček Muri
Učna ura književnosti pri pouku slovenskega jezika v prvem razredu. Pri učni uri bomo potovali skozi Mačje mesto, se spomnili junakov pravljice in poustvarjali na temo Družina mačka Murija in muce Mace.
Učiteljica: Karmen Zadravec
Razred: 2.
Naslov učne ure za predstavitev na simpoziju v 2. razredu: Števila do 100, ponavljanje in utrjevanje.
Kratka predstavitev ure: Učenci bodo z aktivnimi metodami dela ponovili in utrdili štetje, branje, prepoznavanje in zapis števil do sto.
Učiteljica: Gabrijela Novak
razred: 3. a – ČAS ZA POŠTEVANKO
Osnovna misel te ure matematike je, da učenci v parih sodelujejo v različnih igrah, ob katerih ponavljajo in utrjujejo znanje poštevanke.
Potek vaje:
- Učenci imajo na različnih mestih v učilnici na voljo več različnih iger z nalogami množenja in deljenja do 100, npr. računski tenis, po kamnih čez potok, po kostanj v žerjavico, E-poštevanka, domine, spomin, črni Peter, kockanje …
- Učiteljica pojasnim cilje posamezne dejavnosti in načine vrednotenja.
- Na steno pritrdim velik plakat, na katerem je razpredelnica z naslovi iger v stolpcih in imeni učencev v vrsticah. Vsak učenec pa dobi tudi svoj list s seznamom vseh nalog. Dosežek posamezne igre zapiše učenec hkrati v razpredelnico in na svoj list, ter ga pokaže učiteljici, ki dosežek ovrednoti.
- Naloge učenci rešujejo v poljubnem vrstnem redu. Učiteljica krožim med njimi, jih nadzorujem, sprašujem, spodbujam, po potrebi usmerim k drugi nalogi.
Ob tej dejavnosti učenci vadijo različne spretnosti: upravljanje časa, delovanje v različnih učnih stilih, samostojno napredovanje od ene k drugi nalogi, vztrajanje pri posamezni nalogi, sprejemanje odločitev, pravičnost. Učenci imajo tako priložnost do določene mere nadzorovati in vrednotiti svoj napredek in učenje, saj sami oz. v dogovoru s sošolcem izbirajo vrstni red nalog in hitrost dela.
Učiteljica: Nataša Čeh
Razred: 4. a
Naslov učne ure je Slovenska Ljudska pravljica: Lisica pomaga najti čudežno zdravilo
Učenci bodo brali pravljico v skupinah po delih, nato bodo pa med seboj poročali kaj so prebrali in tako bodo dobili celotno pravljico.
Učitelj: Elvir Denić
Razred: 5. b
Naslov učne ure je Jedilni list za človeka.
Z učenci bomo skozi igro in skupinsko delo izvedli uvodno uro v nov tematski sklop. Spoznavali bodo, kakšen je pomen hrane, ki jo vsak dan uživamo, kako je sestavljena in kakšno vrsto hrane moramo uživati, da bomo zdravi.