Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Fleksibilni predmetnik

Projekt Fleksibilni predmetnik izvajamo na naši šoli že tretje šolsko leto.
Razlogi za izvedbo projekta so uvajanje sprememb v šolsko prakso za kvalitetnejše in uspešnejše izvajanje vzgojno-izbraževalnega dela v zadovoljstvo vseh sodelujočih subjektov vzgojnoizobraževalnega procesa.

Cilji projekta so:

  • izboljšati kakovost  pouka z uvajanjem aktivnih oblik in metod dela, učinkovitih didaktičnih strategij, aktivni vlogi učencev v učnem procesu in izvajanje strnjenih ur;
  • dosegati  višje taksonomske stopnje znanja in sproščena delovna klima v razredu z uveljavljanjem diferenciacije in individualizacije;
  • razbremeniti učitelja in učenca: lažje torbe, osredotočenost na en predmet, kakovostnejša  priprava učitelja…;
  • trajnejše znanje učencev, več utrjevanja in ponavljanja v manjših časovnih razmikih;
  • uvajati medpredmetno povezovanje v pouk.

Fleksibilni predmetnik je del LDN šole, ena izmed prioritetnih nalog, ki jo posebej spremljamo in načrtujemo. V okviru aktivov se načrtujejo medpredmetne povezave in učni nastopi.
V tem šolskem  letu  se bodo po fleksibilnem predmetniku izvajali naslednji predmeti:

1. ocenjevalno obdobje 2. ocenjevalno obdobje
6. razred:
gospodinjstvo
(Metka Husar Černjavić)
likovna vzgoja (Tibor Frančič)
zgodovina (Majda Ladić) geografija (Majda Ladić)
7. razred:
državljanska in domovinska vzgoja ter etika  (Nataša Litrop) likovna vzgoja (Tibor Frančič)
tehnika in tehnologija (Vlado Žalik)
8. razred:
tehnika in tehnologija (Vlado Žalik)
likovna vzgoja (Tibor Frančič) državljanska in domovinska vzgoja ter etika  (Nataša Litrop)
kemija (Jelka Pal) biologija (Jelka Pal)
9. razred
kemija (Jelka Pal) biologija (Jelka Pal)

Tudi izbirni predmet VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI se bo izvajal fleksibilno: dve tretjini aktivnosti se bo izvedlo v naravi kot taborjenje. K sodelovanju bomo povabili Upravo za zaščito in reševanje Murska sobota, Gasilsko zvezo in policijo.

Vodja projekta:
Jelka Pal

Skip to content