Projekt Fleksibilni predmetnik izvajamo na naši šoli že tretje šolsko leto.
Razlogi za izvedbo projekta so uvajanje sprememb v šolsko prakso za kvalitetnejše in uspešnejše izvajanje vzgojno-izbraževalnega dela v zadovoljstvo vseh sodelujočih subjektov vzgojnoizobraževalnega procesa.
Cilji projekta so:
- izboljšati kakovost pouka z uvajanjem aktivnih oblik in metod dela, učinkovitih didaktičnih strategij, aktivni vlogi učencev v učnem procesu in izvajanje strnjenih ur;
- dosegati višje taksonomske stopnje znanja in sproščena delovna klima v razredu z uveljavljanjem diferenciacije in individualizacije;
- razbremeniti učitelja in učenca: lažje torbe, osredotočenost na en predmet, kakovostnejša priprava učitelja…;
- trajnejše znanje učencev, več utrjevanja in ponavljanja v manjših časovnih razmikih;
- uvajati medpredmetno povezovanje v pouk.
Fleksibilni predmetnik je del LDN šole, ena izmed prioritetnih nalog, ki jo posebej spremljamo in načrtujemo. V okviru aktivov se načrtujejo medpredmetne povezave in učni nastopi.
V tem šolskem letu se bodo po fleksibilnem predmetniku izvajali naslednji predmeti:
1. ocenjevalno obdobje | 2. ocenjevalno obdobje |
6. razred: | |
gospodinjstvo (Metka Husar Černjavić) |
likovna vzgoja (Tibor Frančič) |
zgodovina (Majda Ladić) | geografija (Majda Ladić) |
7. razred: | |
državljanska in domovinska vzgoja ter etika (Nataša Litrop) | likovna vzgoja (Tibor Frančič) |
tehnika in tehnologija (Vlado Žalik) | |
8. razred: | |
tehnika in tehnologija (Vlado Žalik) | |
likovna vzgoja (Tibor Frančič) | državljanska in domovinska vzgoja ter etika (Nataša Litrop) |
kemija (Jelka Pal) | biologija (Jelka Pal) |
9. razred | |
kemija (Jelka Pal) | biologija (Jelka Pal) |
Tudi izbirni predmet VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI se bo izvajal fleksibilno: dve tretjini aktivnosti se bo izvedlo v naravi kot taborjenje. K sodelovanju bomo povabili Upravo za zaščito in reševanje Murska sobota, Gasilsko zvezo in policijo.
Vodja projekta:
Jelka Pal