IZBIRNI PREDMET HRVAŠČINA 1, 2, 3:
– je eno-, dvo- ali triletni izbirni predmet, izvaja se 2 uri na teden;
– pri tem IP nadgrajujemo predznanje hrvaščine, upoštevajoč učni načrt in interese prijavljenih učencev
– cilj: usposobiti učence za razvijanje komunikacijske kompetence, torej sporazumevalno zmožnost v hrvaščini za različne namen, z različnimi temami in v različnih sporazumevalnih okoliščinah;
– pri tem je upoštevan položaj hrvaščine kot sosednjega jezika in sorodnost slovenščine s hrvaščino, ki spadata v isto jezikovno družino slovanskih jezikov, kar pripomore k uspešnejši medkulturni komunikaciji in sporazumevanju.
Mentorica:
Majda Frančič, prof.
– je eno-, dvo- ali triletni izbirni predmet, izvaja se 2 uri na teden;
– pri tem IP nadgrajujemo predznanje hrvaščine, upoštevajoč učni načrt in interese prijavljenih učencev
– cilj: usposobiti učence za razvijanje komunikacijske kompetence, torej sporazumevalno zmožnost v hrvaščini za različne namen, z različnimi temami in v različnih sporazumevalnih okoliščinah;
– pri tem je upoštevan položaj hrvaščine kot sosednjega jezika in sorodnost slovenščine s hrvaščino, ki spadata v isto jezikovno družino slovanskih jezikov, kar pripomore k uspešnejši medkulturni komunikaciji in sporazumevanju.
Mentorica:
Majda Frančič, prof.