Osnovna šola Franceta Prešerna Črenšovci

Izbirni predmet tuji jezik 7.-9. razred

Izbirni predmet tuji jezik – obvezni in neobvezni

Poleg tega, da si učenec pridobi osnovno znanje besedišča, jezika, govora, razumevanja, branja in pisanja, med temeljne cilje predmeta uvrščamo tudi vzgajanje strpnosti, spoštovanja, drugačnosti in sodelovanja. Pri predmetu se ne učimo le jezika, ampak spoznavamo tujo kulturo, tradicijo, običaje, ki nam omogočajo uspešno komunikacijo na tuje govorečem področju. Hkrati učenci spoznavajo podobnosti in razlike med maternim in tujim jezikovnim sistemom.

Ocenjevanje

Znanje učencev pri NIP od 4. do 9. razreda se ocenjuje s številčnimi ocenami. Ker je to predmet z dvema urama na teden, mora učenec v celem šolskem letu dobiti najmanj tri ocene, od katerih je večina ocen ustnih.

 

Pričakovani učni dosežki

Učenec je po zaključenih treh letih učenja zmožen preprostega sporazumevanja v tujem jeziku v razumljivem in ne nujno slovnično pravilnem govoru. Sposoben je tvoriti preproste izjave v zvezi z vsakdanjimi potrebami ali o znanih in obravnavanih temah in se odzivati nanje.

 

Priporočamo, da učenec obiskuje pouk drugega tujega jezika vsaj tri zaporedna leta. Tako bo imel skupaj 210 ur pouka. Ob aktivni udeležbi pri pouku in rednem učenju jezika lahko doseže osnovno raven znanja po

Skupnem evropskem jezikovnem okviru. Ta prva raven se imenuje vstopna raven in je označena s kratico A1. Nekateri učenci pa lahko v triletnem neprekinjenem pouku drugega tujega jezika od 7. do 9. razreda dosežejo tudi vmesno raven, ki je označena z A2.

 

UČITELJI TUJIH JEZIKOV

Skip to content